.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران مطرح کرد
لوازم آرایشی بیشترین محصولات قاچاق درمازندران

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: لوازم آرایش و بهداشتی بیشترین محصولات قاچاق کالای سلامت محور در استان مازندران و کشور را به خود اختصاص می‌دهد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از تسنیم, قاسم جان بابایی امروز در رزمایش مشترک نیروی انتظامی و دانشگاه علوم پزشکی مازندران پیرامون مبارزه با قاچاق کالای سلامت محور در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی مازندران اظهار داشت: این مانور به شکل نمادین برای نخستین  بار در مازندران اجرا و با هدف نظارت مستقیم بر کالاهای سلامت محور بوده است.

وی افزود: برگزاری این مانور می تواند گامی در جهت تقویت و نظارت بهتر بر کالاهای سلامت محور در جامعه باشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران  با اشاره به انجام 1000 مورد نظارت و بازرسی از سوی گشت های بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی برای جلوگیری از ورود قاچاق کالای سلامت محور به  استان تصریح کرد: متاسفانه کالاهای زیان آور از طریق کشورهای افعانستان، پاکستان و عراق وارد کشور می‌شوند که سلامت آحاد جامعه را تهدید می‌کند.

جان بابایی با بیان اینکه لوازم آرایش و بهداشتی بیشترین محصولات قاچاق کالای سلامت محور در استان  و کشور به خود اختصاص می‌دهد, افزود: بسیاری از مواد غذایی آشامیدنی خارجی بی‌کیفیت‌تر از محصولات داخلی بوده که جلوی عرضه آن گرفته می‌شود.

وی با بیان اینکه سلامت مردم در معرض آسیب جدی برای مصرف کالاهای غیراستاندارد است, افزود: برای نظارت درست و اجرای آن نیاز به همکاری نیروی انتظامی دادگستری  و ستاد مبارزه با  قاچاق کالا و ارز هستیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: سلامت و امنیت غذایی از مزرعه تا سفره شعار امسال  بهداشت جهانی است که با جدیت در دانشگاه علوم پزشکی پیگیری می‌شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.123 seconds.